Friday, November 28, 2014

I'M BACK!!!

made by Aina Mohd at Friday, November 28, 2014
assalamualaikum and hi..wow..i just saw my last post..it's last year punyer post..hahaha..well everyone i'm back..aina baru sudah the SPM exam..well 25/11 was my last paper..well freedommm for me..so sekrang baru aina dapat peluang utk tulis..sebenarnya abg sulung aina just got married yesterday..so my family was like super busy..hahaha..tunggu je la time kenduri kt umah kitaorg..mmg akan lagi busy right? well..nk buat mcm mane kalu dh kenduri kahwin..btw congrats for my brother..the first kakak ipar i got..haha..well i got the first sister in law..yg keduanye x tahu la bile...

so..for this third months..what i should do??goyang kaki kt umah je ke?InsyaAllah if i have time or mood maybe i will update my bog..hmmm..oh give me strength to update all these things..aina dh xnak blog ni sunyi lagi...LOL..

aina akan belajar buat kek or muffin maybe..belajar menjahit kan..well a girl need to learn that thing right? maybe i will do some business..but i will about that later..huhu..


                                                                                                                  sincerely aina mohd
                                                                                                                    assalamualaikum

0 comments:

Post a Comment

 

OTHER SIDE OF ME Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea