Friday, March 18, 2016

WHAT'S UP GUYS!!!

made by Aina Mohd at Friday, March 18, 2016 0 comments
assalammualaikum and hi....haha finally i'm back. currently I in semester 3...dahhh wah cepat giler mase berlalu padahal tahun lpas I just update about entering the university... citt memang dah lame pun 9 bulan lepas kut...kahkahkah..
university's life... at first it is quite difficult maybe sebab I homesick kut.. yelah first time kut berpisah dengan family.. huhuhu for the first two weeks I cried a lot doe.. yeah I know it's sound childish but nak buat macam mane...HAHAHAHA...but after two months at here I dah biase and boleh laa control diri daripada menangis bile I called my emak..hahaha..
sem 2 or short sem..hmm quite good sebab I just ambik 2 subjects..nahhh name pun short sem but kurang stress la daripada sem 1 tuuuu...and yeah short sem gone very fast without any problems..huhuhu and sem 3, I xtahu nak ckap ape sebab aku kene ambik languages lagi..hahaha actually languages la yang membuatkan I'm bit stress mase sem 1 haritu..but then sem 3 I need to go through same things again..
hmmm But I actually trying to take the positive point..yes maybe from this I could improve my English and Arab...yeah arab because I studied at UIA...gahahaha..and yes I hope can exit this 2 languages this sem sbab aku jealous doh tengok orang yg dah x perlu ambik languages nii..banyak masa free wooo...
and this is from till the next post..   salam sayang, AINA

 

OTHER SIDE OF ME Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea