Thursday, June 30, 2011

khamis 30 jun 2011

made by Aina Mohd at Thursday, June 30, 2011 0 comments

Assalammualaikum..hey readers..ari kan aina x belajar pun huh sejarah beb..nasib baik mase pagi tu ade majlis perpisahan cikgu wan su..beliau jadi pengetua kat sek men pulau serai...lepas tu pengawas kene tunggu kt perhimpunan sbb nazirul nk jumpe!!!!korang tau nazirul@tuan nazirul tu skema sangat cakap...dia kater macam ni : nazirul nok ari ni / nazirul saloh kabo...aina ngan kwn aina pun nganjing ke dia..huhuhu dia x dengar pun..mase dia ckp aina ngan kwn aina gelak-gelak je..(jahatnye aku nanti kene buang pengawas baru tau..hihihi) mase naik tangge nak naik kelas tu nazirul tu ade depan kitaorg dan sekali lagi kitaorg nganjing ke dia hahahaha... :­D


Pai pun ustazah suruh tolong dia tulis nombor..pastu wt keje sendiri sbb mase tu ade 20 minit lagi nk rehat...lepas rehat ictl..buat keje cikgu suruh buat..pastu pukul 12 kene pegi dewan..mesyuarat agung koop..dlm dewan kan nazirul tu betul-betul duduk tepi kwn aina lol..cik khaleed@khaleedah tapi tukar ngan hajar lol..sebelum mesyuarat tu start sempat lagi nganjing ke dia hahahaha...duh that meeting so boring..i’m gonna be crazy huh!!! :( abis kul 1 dan bleh balik..yayyyy!!!!!! :) x payah belajar sejarah hehehehe
So take care all..see you next time assalammualaikum 
 

OTHER SIDE OF ME Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea