Tuesday, June 01, 2010

PERIKSA OTI 2

made by Aina Mohd at Tuesday, June 01, 2010
aq habis doh periksa oti2..cuma tengah tunggu keputusan je..dengar - dengar kabo aku baru dapat 3A tapi x tahu betul x...

perancis ari yang last baru periksa...B.P. ok je...madame ada tolong kitaorg coz dia letak soalan yang susah tapi ada jawapan dekat belakang

masa rehat tadi aq ada jumpe org ni smart gok he3..dia pakai spec..ada misai sikit...cam budak educated...pahtu aq kabo ke nabihah..pahtu dia kabo cecece..aina oooorrr...

aq pun senyum sampai masuk kelas..aq jumpe dia kat tangga nak naik kelas aq...tapi aq x tahu dia form berapa...


pahtu aq jumpe lah org ni...suara dia macam kartun..masa tu aq dengar dia cakap..sakit perut aq pah dengar dia cakap..macam budak-budak cakap..

oklah sampai disini saje coretan ku...debar ni sbb esk dapat kertas pai n bi..mungkin yang lain dapat gop...
doakan biar dapat A...
papai..muah :*




0 comments:

Post a Comment

 

OTHER SIDE OF ME Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea